Archiv článků na blogu

Archiv článků na blogu copywriter.cz podle data vydání:

leden únor březen duben květen červen červenec srpen září říjen listopad prosinec

20 základních úkolů, pro které potřebujete člověka s obsahovou strategií

23.4.2013 | Copywriting | Řízení copywritingu | Content strategy

Děláte copywriting nebo jakýkoliv obsahový marketing? Pak vás čeká řada mini úkolů. Nejsou tak zábavné jako samotný výsledek. Když je ale vynecháte, důsledky vás neminou.


Rozhovor s copywriterem o copywritingu

22.4.2013 | Copywriting

O copywritingu, začátcích, cenách, spolupráci s klienty nebo trhu jsme si povídali s Jiřím Rosteckým.


V nouzi poznáš copywritera – slajdy z přednášky na konferenci Internet Marketing 2013

10.2.2013 | Copywriting | Řízení copywritingu | Content strategy

Měl jsem to štěstí zúčastnit se výborně připravené konference v Olomouci. Prohlédněte si mou přednášku.


Prezentace: Mýty copywritingu

25.11.2012 | Copywriting | Content strategy

24. listopadu se konal Copycamp - barcamp (nejen) pro copywritery, na kterém jsem měl možnost chvíli hovořit.


Prezentace: Zdokonalte produktové popisky, aby prodávaly

25.9.2012 | Copywriting | Content strategy

Workshop na E-Business FORUM 201224. září jsem vedl na E-Business FORUM v Praze krátký workshop o psaní produktových popisků. Podívejte se na prezentaci.


Prezentace: Kdo je copywriter, co umí, kolik stojí a jak zapadá do vaší content strategy?

20.3.2012 | Copywriting | Content strategy

Prohlédněte si můj krátký příspěvěk o content strategy na akci Marketing Monday: Text, který prodává: Problémy, postupy a pravidla copywritingu.


Můj komentář pro časopis Profit

26.10.2011 | Copywriting | Rady

Aktuální číslo časopisu Profit (43/2011) přináší článek "Internet pomáhá byznysu – když funguje správně." A pojednává i o důležitosti webového obsahu.


Co mě zaujalo na konferenci WebExpo Prague 2011

25.9.2011 | Copywriting | Rady | Řízení copywritingu | Content strategy

Můj pohled na nejlepší přednášky na WebExpu, největší konferenci o webu v ČR.


Vztah mezi klientem a copywriterem je intimní

21.9.2011 | Copywriting | Rady | Řízení copywritingu | Content strategy

Žertuji? Ani moc ne. Přečtěte si, proč je důležitá vzájemná důvěra mezi vámi a copywriterem.