Jak na vlastní propagaci v internetových diskusích?

20.7.2010 | Copywriting | Rady | Linkbuilding | SEO

Účast v diskusích na webu je často motivovaná snahou o vlastní propagaci a linkbuilding.


Udržte obsah webu na uzdě

4.6.2010 | Copywriting | Rady | Řízení copywritingu | Content strategy

Jak zabránit tomu, aby se na vašem webu naplnilo přísloví: každý pes, jiná ves?


Souboj titulků: Mountfield proti 123shop.cz

28.4.2010 | Copywriting | Nadpis | Otázky a odpovědi

Dva krátké inzeráty s dominantními titulky. První je Mountfieldu, druhý je e-shopu 123shop.cz. Který z nich zaujme čtenáře?


Co napsat do sekce „O nás“?

23.4.2010 | Copywriting | Rady | Otázky a odpovědi

Sekci "O nás" nebo "O firmě" najdete skoro na každém webu. Jak si s ní poradit, ptá se jeden ze čtenářů.


Časté chyby při psaní nadpisů - děláte je také?

19.4.2010 | Copywriting | Nadpis | Rady

Většina lidí tuší, že titulek na webu je důležitý. Přesto opakují stále dokola ty samé chyby a přicházejí o čtenáře a zákazníky.


Proč Firefox vtipkuje, místo aby uklidnil a vysvětlil?

12.4.2010 | Copywriting | Nadpis | Rady

Smysl pro humor je nežádoucí vlastností tvůrců chybových hlášek.


Víte, co (ne)prodáváte?

25.3.2010 | Copywriting | Rady

Nevěřili byste, kolik firem a obchodníků vlastně neví, co prodává.